viernes, 15 de noviembre de 2013

LORTU DUGU! / ¡ LO HEMOS CONSEGUIDO!


ERRAUSGAILUA BERTAN BEHERA!!

Hau izan da Gipuzkoako Diputazioak eta errausgailua eraiki behar zuen UTE-aren artean iritsi diren akordia, errausgailuaren proiektua bertan behera uztea. Horretarako Diputazioak  8.190.000 euro ordaindu beharko dizkio UTE-ari kalte ordainengatik. Diputazioaren aurreko kudeatzaileek beraien legegintza bukatzear zegoela UTE-arekin akordioa sinatu zuten bai a la bai errausgailua eraiki zedin, horregatik ordaindu behar dira orain kalte ordainak. Sinadura hori 2.000 euroko angula jate batekin ospatu zuten, noski gipuzkoarren kontura. Orotara gogoratu behar da erraustegiak 444 milioi euroko kostua edukiko zuela eta Diputazioak aurkeztu zuen proiektuak kostua erdira jeisten zuen. Gainera Gipuzkoan martxan dagoen zero zabor filosofiaren prozesuak erakutsi du Gipuzkoak ez duela behar erraustegirik, ez duela bere biztanleak arrikuskuan jarri beharrik eta ingurumenaren zaintzearekin konpromezua duela. Gaurkoan gipuzkoarrok albiste paregabea jaso dugu.




 ¡ PARALIZACION DE LA INCINERADORA!

Esta ha sido la conclusión del acuerdo entre la Diputación de Gipuzkoa y la UTE responsable de la construcción de la incineradora. Para eso la Diputación deberá de abonar un total de 8.190.000 euros a la UTE en concepto de daños.



No hay que olvidar que los anteriores gestores de la Diputación cerraron en las últimas de la legislatura el contrato de construcción de la incineradora lo cual obligaba a llevar a cabo dicha construcción. Además aquel acuerdo fue acompañado de una comida de gulas valorada en 2.000 euros a cuenta de los y las gipuzcoanas.


Aun y todo no hay que olvida que el costo total de la incineradora era de 444millones de euros y que la propuesta de la Diputación para el tratamiento de los residuos es la mitad.


La filosofía de cero residuo que se está aplicando en Gipuzkoa nos ha enseñado que no necesita ninguna incineradora, no pone en riesgo la salud de los habitantes y además es respetuosa con el medio ambiente.


0 comentarios:

Publicar un comentario